שפירא X טמפו

מתרגשים מאוד על איחוד הכוחות עם טמפו וחתימה על הסכם שותפות.

 

העסקה תאפשר לטמפו להרחיב את מגוון בירות הפרימיום שהיא מציעה ללקוחותיה, ומאידך תאפשר לבירה שפירא להמשיך את ההתפתחות שלה, ולהגיע לקהלים רחבים יותר.

 

רגע החתימה עם טמפו

 

איציק שפירא ימשיך לשמש בתפקיד המנכ"ל, והמבשלה המשפחתית תמשיך לייצר את הבירות המצויינות שלהם במבשלה המקורית בראשותו של הברומאסטר יוחאי קודלר. 

 

השאיפה המשותפת של טמפו ושפירא היא לראות את המותג הייחודי של שפירא מתרחב ומגיע ליותר אנשים ברחבי הארץ, תוך כדי שמירה על הזהות, האיכות והייחודיות של המותג. 

 

ז'אק בר, מנכ"ל ויו"ר טמפו מברך על השותפות החדשה עם בירה שפירא. "כל מי שמכיר את האחים שפירא ואת צוות העובדים יודע שהם עושים דברים בדרך הייחודית שלהם. בירה שפירא היא מבשלה חדשנית עם מגוון בירות מצויינות, צוות מוכשר, ותרבות ארגונית המוּנעת מתוך ערכי משפחה אותנטיים, משהו שהיה מאוד חשוב לנו".

 

חלק מהאחים שפירא (מימין) דני, תמר, איציק ואבי

 

איציק שפירא, מנכ"ל בירה שפירא: "אנחנו נמשיך לעשות את מה שעשינו עד כה, רק שעכשיו נוכל לממש את היעדים שלנו הרבה יותר מהר ממה שדמיינו ולהתחיל לעבוד על פרוייקטים חדשים ומרגשים. רוצה להודות לכל הלקוחות שלנו על השותפות לדרך, ובפרט לחברת פרוטרי שעמדו לצידנו בשנת קורונה כל כך מורכבת".